Cieszymy się z wizyty Państwa na naszej stronie.
Z powagą traktujemy ochronę Państwa danych osobowych i chcemy, żeby czuli się Państwo dobrze odwiedzając nasze strony internetowe. Ochrona Państwa sfery prywatnej w procesie przetwarzania danych osobowych jest dla nas ważnym zagadnieniem, uwzględnianym przez nas w procedurach działania naszego przedsiębiorstwa.
Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych Klientów, osób przez nich upoważnionych lub działających w ich imieniu.
Zasady zostały opracowane na podstawie obowiązującego od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”).
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest:
Bemo Motors sp. z o.o. (ul. Mogileńska 50, 61-044 Poznań, KRS: 0000132096) oraz pozostałe podmioty z grupy kapitałowej Bemo Motors:
– Auto Club sp. z o.o. (ul. Opłotki 15, 60-012 Poznań, KRS: 0000271353)
– Auto Bruno sp. z o.o. (ul. Opłotki 15, 60-012 Poznań, KRS: 0000237929)
– Auto Galeria sp. z o.o. (ul. Mosiężna 6, 66-400 Gorzów Wielkopolski, KRS: 0000040608)
– Auto – Studio sp. z o.o. (ul. Mogileńska 50, 61-044 Poznań, KRS: 0000290916)
– Inwestycje Mrugalski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (ul. Opłotki 15, 60-012 Poznań, KRS:
0000331273)
– GBrent Sp. z o.o. (ul. Mogileńska 50, 61-044 Poznań, KRS: 0000422694)
(każdy zwany dalej „Administratorem”).
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Powołano inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 727 620 163 lub pod adresem email: iod@grupabemo.pl
CELE PRZETWARZANIA
3. Każdy z Administratorów przetwarza dane osobowe (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail, adres korenspondencyjny) w celu:
1) działań zmierzających do zawarcia umowy, wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
2) prowadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej(art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3) wypełniania obowiązków prawnych, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz obowiązków podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
4) ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
5) realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów Klienta, tj. marketingu usług oferowanych przez Klienta oraz na potrzeby wewnętrznych celów administracyjnych Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
6) prowadzenia komunikacji w kanałach elektronicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
7) marketingu usług oferowanych przez Klienta w kanałach elektronicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Klienta oraz osób upoważnionych przez Klienta lub działających w jego imieniu mogą być udostępniane przez Bemo Motors następującym odbiorcom lub grupom odbiorców:
innym podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji umowy, w tym podmiotom należącym do grupy kapitałowej Bemo Motors;
podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi z zakresu w rozwiązań teleinformatycznych oraz z zakresu wsparcia technicznego oraz organizacyjnego;
podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi w obszarze marketingowym;
podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne lub doradcze;
innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych;
innym podmiotom upoważnionym do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
OKRES PRZECHOWYWANIA
Dane osobowe Klientów przechowywane są przez Administratora przez okres niezbędny dla realizacji celów ich przetwarzania, tj. w zakresie:
działań zmierzających do zawarcia i wykonania umowy – do czasu zakończenia realizacji umów, a po tym czasie – przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub koniecznym dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń Administratora.
Dane osobowe Klientów oraz osób upoważnionych przez Klienta lub działających w jego imieniu przechowywane są przez Administratora przez okres niezbędny dla realizacji celów ich przetwarzania, tj. w zakresie:
prowadzenia dokumentacji związanej z wykonaną umową – przez okres 3 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu;
prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz obowiązków podatkowych – przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – w okresie koniecznym dla obrony tych roszczeń w zakresie przewidzianym przez przepisu prawa;
marketingu usług oferowanych przez Administratora – do czasu wyrażenia sprzeciwu lub cofnięcia zgody;
komunikacji w kanałach elektronicznych – do czasu cofnięcia zgody;
realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora – do czasu wyrażenia sprzeciwu, o ile nie istnieje nadrzędna prawnie uzasadniona podstawa przetwarzania;
opartym wyłącznie na zgodzie – do czasu cofnięcia zgody, o ile nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania albo nie zachodzi inna przesłanka zaprzestania przetwarzania.
PRAWO DO WYCOWANIA ZGODY
Jeżeli Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez lub w imieniu osoby, której dane dotyczą, osoba ta ma prawo w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
INNE PRAWA
Osobie fizycznej, której dane są przetwarzane przez Administratora, przysługuje prawo do:
uzyskania potwierdzenia, czy jej dane są przetwarzane przez Administratora a także prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO);
sprostowania oraz uzupełnienia swoich danych (art. 16 RODO);
usunięcia swoich danych (art. 17 RODO);
żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO);
przenoszenia swoich danych do innego administratora (art.. 20 RODO).
PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU
Osoba fizyczna, której dane są przetwarzane przez Administratora, ma prawo wniesienia w dowolnym momencie – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesó Administratora, w tym profilowania. W takim przypadku Administrator może przetwarzać dane tej osoby, o ile wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności tej osoby lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 21 ust. 1 RODO).
Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim (art. 21 ust. 2 RODO).
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Osoba fizyczna, której dane są przetwarzane przez Administratora, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po wejściu w życie nowej ustawy o ochronie danych osobowych – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SKUTKI NIEPODANIA DANYCH
Podanie przez Klienta danych, ma charakter dobrowolny. Jednakże w przypadku ich niepodania Administrator może odmówić Klientowi udzielenia jakichkolwiek lub określonych usług.
Podanie przez Klienta osób upoważnionych przez Klienta lub działających w jego imieniu, ma charakter dobrowolny, jednakże jest warunkiem realizacji upoważnienia lub działania w imieniu Klienta.
Administrator oświadcza :
informacje o charakterze nieosobowym są zbierane automatycznie.
Na ich podstawie tworzone są statystyki zbiorcze dotyczące ruchu na witrynie, użytkowników i ich zachowań.
Pozwalają nam również jak najlepiej dopasowywać strony do Państwa potrzeb i upodobań.
informacje osobowe zbierane są wyłącznie w sposób jawny i za wyraźną zgodą użytkownika.
Dane te nie są przekazywane podmiotom trzecim bez zgody użytkownika.
Ponadto użytkownik ma prawo żądać ich usunięcia.
w celu usprawnienia działania witryny korzystamy z Cookies.
Czym są pliki „cookies” ?
To niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy,
który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie),
z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.
Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu plików „cookies”.
Do czego używamy plików „cookies” ?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika.
Dzięki nim można dodawać samochody do schowka oraz porównywarki na stronie ofert specjalnych Grupy Bemo.
Używane są również w celu tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają nam zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
Zarządzanie plikami Cookies
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies, jednak może to spowodować, że nie które elementy na naszych stronach przestaną Państwu działać prawidłowo.
Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach
– Google Chrome
Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane.
W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści.
W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie:
– Usuwanie plików cookie
– Domyślne blokowanie plików cookie
– Domyślne zezwalanie na pliki cookie
– Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
– Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen
Internet Explorer 6.0 i 7.0
Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny.
Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
Mozilla Firefox
Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność.
Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”.
O ciasteczkach (cookies) decyduje zaklikanie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
Opera
Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane.
O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
Safari
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo.
Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.